Annuleren energiecontract.
Zo doe je dat.

Soms verander je van gedachten. Daarom heb je altijd een bedenktijd van 14 dagen. Hier leggen we uit hoe annuleren van je energiecontract werkt. Al zien we natuurlijk liever dat je klant bij ons blijft.

Zeker dat je wil annuleren?

Bij energiedirect staan we voor gemak. Het gemak van overstappen en afsluiten, maar ook van makkelijk zelf je zaken online regelen. Dat levert jou direct veel voordeel op en ons blije en tevreden klanten.

Eenvoudig online.

Regel je energiezaken direct via onze site of Regelneef app. Snel, gemakkelijk en in duidelijke taal.

Gewoon groen.

Groen is beter. Dus we hebben standaard groene stroom, zonder extra kosten.

Lekker lage prijs.

Bij ons geen dure cadeaus of overbodige extra’s, maar wel een lekker lage prijs.

Nu blij, straks blij.

Altijd een scherpe deal. Of je nu klant wordt, of je contract verlengt.

Annuleren zonder kosten.

Natuurlijk vinden we het jammer als je besluit toch geen klant te worden bij ons. Als je dit toch niet wil, dan mag je altijd annuleren binnen de bedenktijd van 14 dagen. Die gaat in als je onze contractbevestiging hebt gekregen. Laat ons binnen 14 dagen weten dat je annuleert, dan regelen wij de rest.

Laat ons weten dat je je energiecontract wil annuleren.

Je regelt je annulering eenvoudig online via de chat. Dat kan ook buiten openingstijden. Laat je gegevens achter en wij regelen de rest. Kom je er niet uit? Je kan ons op werkdagen van 9.00 tot 14.00 uur bereiken op 073-850 18 05 (alleen om je contract te annuleren).

Annuleren, maar al wel energie verbruikt?

Heb je vóór je annulering al wel stroom of gas van ons verbruikt? Dan krijg je daar een factuur voor. Natuurlijk betaal je alleen voor de energie die je verbruikt hebt.

Je energiecontract annuleren: nog 1 keer op een rij.

 Neem binnen 14 dagen na de contractbevestiging contact met ons op.

 

Bel ons op 073-850 18 05 als je met ons wil overleggen om de juiste keuze te maken.

 

 Zeker weten? Regel je annulering via de chat. Dat kan ook buiten openingstijden. 

 

Wij maken de annulering in orde. Had je al energie verbruikt? Dan krijg je daarvoor een factuur.

Ook handig om te weten over het annuleren van je contract.

Nog vragen of op zoek naar meer info over je energiedirect.nl contract annuleren? Hier vind je antwoorden waar we onze klanten vaak mee helpen.

Als je je contract annuleert, krijg je binnen 24 uur een e-mail. Niets gekregen? Neem dan even contact met ons op.

Heeft dit antwoord je geholpen?

Da’s gek. Neem contact met ons op. Zorgen wij dat het weer goedkomt.

Heeft dit antwoord je geholpen?

Nee, dat kan helaas niet. Heb je tijdelijk geen energiecontract nodig? Neem contact met ons op. Dan kijken we samen of er een oplossing is.

Heeft dit antwoord je geholpen?